برت رابینز، مدیر عامل استودیو Ascendant Ú©Ù‡ وظیÙÙ‡ ساخت عنوان شکست خورده Immortals of Aveum را برعهده داشت، در شبکه اجتماعی X اعلام کرد Ú©Ù‡ این استودیو Û´Ûµ درصد کارمندان خود را اخراج کرده است.
رابینز در این رابطه نوشت:« از امروز با قلبی شکسته، راهمان را از ØØ¯ÙˆØ¯ Û´Ûµ درصد از دوستان Ùˆ همکارانمان جدا می‌کنیم. این به شدت سخت Ùˆ دردناک بود اما تصمیمات ضروری، به آرامی Ú¯Ø±ÙØªÙ‡ نمی‌شوند؛ با این ØØ§Ù„ الان Ú©Ù‡ Immortals of Aveum عرضه شده است باید این کار را انجام دهیم ».
بازی Immortals of Aveum Ú©Ù‡ ماه گذشته برای کنسول ها Ùˆ رایانه‌های شخصی منتشر شد، نه در جذب نظر منتقدین موÙÙ‚ بود Ùˆ نه در امر ÙØ±ÙˆØ´ بین مخاطبین.
این شوتر اول شخص با تم جادویی نمره بیش از ØØ¯ معمولی Û¶Û¸ را در زمان عرضه از متاکریتیک Ú¯Ø±ÙØª Ú©Ù‡ دلیل پایین بودن نمره این عنوان Ùˆ ناامید کردن Ø·Ø±ÙØ¯Ø§Ø±Ø§Ù†Ø´ØŒ تکراری شدن گیم‌پلی بعد ار مدتی Ùˆ مشکلات ÙÙ†ÛŒ عنوان شد؛ اگرچه برخی از منتقدین از اکشن جاه‌طلبانه Ùˆ Ù…ØªÙØ§ÙˆØª این بازی تعری٠و تمجید کردند.
همانطور Ú©Ù‡ Ú¯ÙØªÙ‡ شد، این بازی از Û²Û² آگوست، برای ایکس باکس سریز ایکس Ùˆ اس، پلی استیشن 5 Ùˆ کامپیوتر، در دسترس قرار دارد.